Τρίτη, 3 Μαρτίου 2015

Κόβε, ράβε, ξήλωνε...

Κόβε ράβε ξήλωνε-δουλειά δεν έγινε!
Το τι έγινε με τούτο εδώ το ύφασμα!
Μπορεί μόνο να συγκριθεί μ ένα κουβάρι νήμα.
Κουβαρίστρες και κλωστές,
 μαλλιά ήτανε -κουβάρια έγιναν.


Για κασκόλ ξεκίνησε, στενό πουλόβερ έγινε.
Και ποιός να το φορέσει;
Μπήκαν ψαλίδια κι έκοψαν, μπήκαν βελόνε.ς κι έραψαν
Το τι κουστούμι ράφτηκε, κανείς δεν το φαντάστηκε.
Και ράψε ξήλωσε- ξηλώθηκε και τέλειωσε.
Και συ τώρα έχεις και μου λές για ένα μήνα Μάρτη..!
Κανένα Μάρτη της ζωής δεν κόβω και δεν ράβω.


Οι εικόνες από :http://www.liveinternet.ru/ 

4 σχόλια:

  1. Με λίγα λόγια, Τατιάνα, με το "κόβε-ράβε-ξύλωνε", δουλειά δεν έγινε. Ας γίνουν "μαλιά-κουβάρια", λοιπόν, κι ας είναι Μάρτης.
    Καιρό είχαμε να σε δούμε. Χαρά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαι Στράτο. Πάντα. Απλώς ...μπαινοβγαίνω στα σπίτια κι όταν δεν με βρίσκεις είναι γιατί δεν κοιτάς πίσω από την άλλη κουρτίνα, που πάντως, οπωσδήποτε είναι απο παλιά δαντέλα,..
      Ευχαριστώ σε. Ο Μάρτης είναι και γδάρτης συνήθως κι έχει σκληρά χαμόγελα... μα δεν φταίει αυτός, που προηγείται της άνοιξης...καλό σου απόγευμα

      Διαγραφή
  2. Χαμογέλασα, προβληματίστηκα, σκέφτηκα...
    μα μου άρεσαν πολύ και οι εικόνες ........
    Και γω σου λέω πως κανένα Μάρτη της ζωής μας δεν μπορούμε ν΄αφαιρέσουμε απ΄αυτή.
    Καλό μήνα, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Barby μου. Κανένα Μάρτη. Τα φιλιά μου και μια μεγάλη αγκαλιά.

      Διαγραφή