Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Αρκεί!


Ακόμα κι αν κρύβονται, όλα τα χρώματα είναι εδώ. Χρειάζεται μόνο να τ αγγίξει ο ήλιος.
Σκιές πάντα θα υπάρχουν αλλά δεν ενδιαφέρουν τα μάτια.
Αρκεί να μπορείς να δεις ένα δρόμο ανάμεσα στα κλαδιά, και να πάρεις το ρίσκο να τον βαδίσεις, έστω και με τα λεπτά παπούτσια σου του χορού..
Αρκεί να μπορείς να δεις το ψηλό καμπαναριό εκεί στο βάθος.

Αρκεί να μπορείς να δεις πως ανθίζουν τ ανθεκτικά λουλούδια που δεν φύτεψες.
Κι αν το κυπαρίσσι είναι διστακτικό κι έχει επιλέξει το πιο σκούρο πράσινο, στέκεται δίπλα του όλο το λιλά του κόσμου.
Κατοικεί το ένα δίπλα στ άλλο κι οι ρίζες τους αγγίζονται.
Μπορεί και τα κλαδιά...
Αρκεί να επιλέξεις να είναι πάντα Μάης!

6 σχόλια:

  1. Καλό Μάη Τατιάνα μου και ότι επιθυμείς να τόχεις!!!!!
    Πολύ υψηλό βαθμό ενσυναίσθησης σου δίνει το κείμενό σου αυτό.
    Μόνο τα παπούτσια του χορού να προσέξεις.Υπάρχουν αγκάθια φαρμακερά στους δρόμους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να μην τα αισθάνομαι στα πόδια Μαρία μου; Αλλά μόνο στα πόδια! Κι αυτό μ ανάγκασε να μάθω καινούρια -πιο απαιτητικά χορευτικά βήματα ώστε να τα προσπεράσω..Τα φιλιά μου και πολλά Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. επιμένω και αυτό ΑΡΚΕΙ.Σε ευχαριστώ Τατιάνα μου και αν και δεν είναι εύκολο να είναι πάντα Μάης στην φύση μπορεί να είναι στην καρδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς εκεί είναι η καρδιά του Μάη Ρία μου, και είναι ανθεκτική επειδή έχει ν αναθρέψει λουλούδια...Κι εσύ επίσης... Μια λουλουδένια αγκαλιά...ώσπου νάρθεις Σπίτι σου...!

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τη Γλυκερία, Τατιάνα μου, είναι στην καρδιά μας… Διάλεξες το σκούρο μονοπάτι, δες πως έχει ξεσπαθώσει απ’ την άλλη πλευρά η Άνοιξη;

    Καλό μήνα από καρδιάς σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις Στράτο πόσο αρμονικά είναι τα χρώματα τ αντίθετα δίπλα-δίπλα ώστε να φωτίζει η Άνοιξη το δίπλα της σκοτάδι; Έτσι και μέσα μας διαρκεί ο Μάης! Αυτή τη διάρκεια της Άνοιξης σου εύχομαι την κάθε μέρα-ότι κι αν γράφει το ημερολόγιο στον τοίχο. Έτσι κι αλλιώς έχω βεβαιωθεί πως άλλες είναι οι Εποχές από τις τρέχουσες, κι αλλιώς μετράει ο χρόνος που δεν χωράει σ εκείνο το ρολόι..Να είσαι πολύ καλά!

      Διαγραφή